Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ & ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ & ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Το Σεμινάριο θα είναι διάρκειας 7 εκπ. ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 12 Νοεμβρίου:  14.00 – 20.00.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Nα διδάξει στους συμμετέχοντες να λειτουργούν με τον πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αγοράς μέσω αποτελεσματικής, και πειθαρχημένης διαχείρισης μιας ποιοτικής έρευνας σε συνάρτηση με τον τρόπο ζωής και τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center).
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή / και πωλητές).
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center).
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή / και πωλητές).
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Εισηγητής του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Κων/νος Ακριβόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης του Ομίλου Allianz.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής