Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα Η ΑΓΟΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Η ΑΓΟΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Το Νέο Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα «Η αγορά υπηρεσιών υγείας και οι αναδυόμενες ευκαιρίες για ανάπτυξη πωλήσεων» πραγματοποιείται από το ΕΙΑΣ σε συνεργασία με την Εταιρία Pathway Management. To πρόγραμμα θα είναι διάρκειας δώδεκα (12) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Παρασκευή 25 Απριλίου, 09:00 – 15:00
• Δευτέρα 28 Απριλίου, 16:00 - 20:15

Σκοπός του Σεμιναρίου:
• Ποια είναι σήμερα η δημόσια και ιδιωτική αγορά υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα;
• Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στον ιδιωτικό τομέα και στη δημόσια υγεία;
• Που υπάρχουν κενά;
• Πόσο βαθιές και αποτελεσματικές είναι οι τομές που εισηγείται η δημόσια υγεία με την αναδιάρθρωση και το ΠΕΔΥ;
• Που υπάρχουν ευκαιρίες σήμερα για πώληση προγραμμάτων περίθαλψης;
• Ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος;
• Πως επηρεάζονται και τι τελικά θέλουν – και αντέχουν – να πληρώσουν οι καταναλωτές για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας;

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να απαντήσει σε αυτά και σε άλλα πολλά ερωτήματα, μαζί με τεχνικές διαχείρισης πελατών και των αντιρρήσεών τους στο σημερινό τοπίο της υγείας.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
Σε στελέχη ασφαλιστικών εταιριών και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων).

Οφέλη Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• γνωρίζουν αποτελεσματικούς τρόπους για να προσφέρουν ασφαλιστικές λύσεις στα προϊόντα υγείας, ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή εικόνα του ασφαλιστή.
• διαθέτουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση, ώστε να αντιμετωπίζουν με άνεση την πώληση προγραμμάτων περίθαλψης.
• βελτιώσουν τις δεξιότητες και τεχνικές παρουσίασης των υπηρεσιών τους, με στόχο την αβίαστη απόσπαση του «ναι» από τον πελάτη.
• διαχειρίζονται τις προσδοκίες και τον προϋπολογισμό του πελάτη.
• διευρύνουν το πελατολόγιό τους αναπτύσσοντας μεθοδικά νέες τεχνικές προσέγγισης υποψηφίων πελατών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του προγράμματος:
• Η εικόνα της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας σήμερα στην Ελλάδα
• Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών υπηρεσιών υγείας
• Οι αναδυόμενες ευκαιρίες για πώληση προγραμμάτων  περίθαλψης
• Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στην πώληση και στην παροχή των υπηρεσιών υγείας
• Σύγχρονοι και διαφορετικοί τρόποι παρουσίασης των  προγραμμάτων περίθαλψης
• Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών
• Post sell τεχνικές

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής