SOCIAL MEDIA MARKETING (SMM) - 9 & 11/3/2015

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

alt  Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα (10) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις  παρακάτω ημερομηνίες:

  Δευτέρα 9  Μαρτίου 2015, 09:30 – 14:00 & Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015, 16:00 – 20:15

Το μεν τεχνικό μέρος του Σεμιναρίου (στις 9/3/15) θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του I.C.T.C. (International Computer Training Center) στη διεύθυνση: Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα, το δε θεωρητικό μέρος (στις 11/3/15) θα διεξαχθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του Εκπαιδευτικού Κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι η μαθηματικός κα Ευαγγελία Κριετσέπη, πιστοποιημένη εισηγήτρια σεμιναρίων Πληροφορικής και ο οικονομολόγος με μεταπτυχιακές σπουδές στο Marketing κ. Άγγελος Μπεφών, Brokers Business Manager της AIG Ελλάδος.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

Α΄ ΜΕΡΟΣ – Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
• Αναφορά και γνωριμία των δημοφιλέστερων Social Media (Facebook page, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube, Viber, Vine, Skype)
• Περιβάλλον και εργαλεία χρήσης
• Εισαγωγή στο Internet Marketing
• Στόχοι και μέθοδοι χρήσης
• Από τη φιλοσοφία του Marketing στο Remarketing
• Απλά βήματα και πρακτικές
• Τι πρέπει και τι δεν πρέπει
• Social Media ως Business Tools
• Αξιολόγηση και απόδοση των εργαλείων
  Β΄ ΜΕΡΟΣ - Βασικές  Έννοιες  - Εισαγωγή στη νέα αντίληψη της επικοινωνίας και του  marketing
       Βασικές αρχές επικοινωνίας
• Μορφές επικοινωνίας
• Πως επικοινωνούμε αποτελεσματικά
• Επικοινωνία και πωλήσεις
       Βασικές έννοιες του marketing
•    Τμηματοποιηση της αγοράς
•    Τα χαρακτηριστικά της "ομάδας"
•    Έρευνα αγοράς. Αναγκαιότητα
•    Διασταυρούμενες πωλήσεις
•    Ανάπτυξη & διεύρυνση πελατολογιου
•    CRM και ασφαλιστική αγορά

Η αναγκαιότητα του Σεμιναρίου :
τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κοινωνικά δίκτυα γενικότερα αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλοεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον, γεγονός που οδηγεί στην αναγκαιότητα τόσο της κατανόησης της προστιθέμενης αξίας των νέων αυτών μέσων, όσο και της αποτελεσματικής χρήσης τους στο πλαίσιο της βελτίωσης της επικοινωνίας και της απόκτησης στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Σκοπός του Σεμιναρίου :
το σεμινάριο αποσκοπεί στην παροχή βασικών γνώσεων σχετικά με:
α) το σύγχρονο επιχειρηματικό επικοινωνιακό περιβάλλον και τις σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και
β) την αξία, τη δύναμη και τη στρατηγική ανάπτυξης των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με την ασφαλιστική αγορά.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
στα στελέχη και τους επαγγελματίες του ασφαλιστικού χώρου που έχουν είτε απλή γνώση είτε μεγαλύτερη  εξοικείωση με την  τεχνολογία της πληροφορικής και επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν στα social media αλλά και να κατανοήσουν την αποτελεσματική χρήση τους  στον επαγγελματικό τους χώρο.
Απευθύνεται, επίσης, σε όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο τις γνώσεις τους, σε θέματα στρατηγικής και βέλτιστων πρακτικών, ώστε να είναι σε θέση να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα social media. 

Τα επαγγελματικά οφέλη του Σεμιναρίου:
το Σεμινάριο παρέχει γνωριμία με τους νέους καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας,  με τον τρόπο λειτουργίας των βασικότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσο και με τον τρόπο ένταξης τους στο πλάνο προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μίας επιχείρησης, καθώς επίσης και στην αξιοποίηση του υπάρχοντος αλλά και του δυνητικού τους πελατολογίου. Παράλληλα, παρέχει τις βασικές γνώσεις αποτελεσματικής διαχείρισης των νέων μέσων  κοινωνικής δικτύωσης, που οδηγεί στην εδραίωση της φήμης της ασφαλιστικής επιχείρησης ή του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 3 Μαρτίου 2015.

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 140€ για τα μη μέλη.

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής