Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα CUSTOMER EXPERIENCE EXCELLENCE (CEX2) - Εξαιρετική Εξυπηρέτηση & Εμπειρία Πελάτη_22, 26 & 29/6/2015

CUSTOMER EXPERIENCE EXCELLENCE (CEX2) - Εξαιρετική Εξυπηρέτηση & Εμπειρία Πελάτη_22, 26 & 29/6/2015

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

altΤο Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα έξι (16) ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015, 16:30 – 20:30
• Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015, 09:00 – 17:00
• Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 16:30 – 20:30

Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι η Ομάδα της Learning Solutions, Πιστοποιημένη από την Academy of Service Excellence (UK).

 

Σκοπός του Σεμιναρίου:
Το Customer Experience Excellence (CEX2) είναι ένα αποτέλεσμα όλων των ερευνών και των εργασιακών εμπειριών σε Eλληνικές και Διεθνείς επιχειρήσεις.
Το πρόγραμμα εμβαθύνει σε θέματα Εξαιρετικής Εξυπηρέτησης και Εμπειρίας Πελατών, προκειμένου οι συμμετέχοντες να εξοπλιστούν με εκείνα τα εργαλεία και τις τεχνικές που θα τους επιτρέψουν να αναγνωρίζουν τις ελλείψεις των υπηρεσιών και των ευκαιριών που στους περισσότερους διαφεύγουν.
Παρέχει επίσης τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να αλλάξουν τα πράγματα στην επιχείρησή τους με τρόπους που θα κάνουν την διαφορά.

 

alt

 

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
Το CEX2 απευθύνεται σε όλους εκείνους που θέλουν να γίνουν εξειδικευμένοι επαγγελματίες στη χρήση των εργαλείων και των τεχνικών της Διαχείρισης Εξαιρετικής Εμπειρίας Πελάτη.
Είναι ιδανικό πρόγραμμα για ομάδες Πωλήσεων, CRM, καθώς και για όλες τις θέσεις ευθύνης που λαμβάνουν αποφάσεις και έχουν επιρροή στην Εμπειρία του Πελάτη.

 

Οφέλη Σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Να δημιουργούν πιστούς, επαναλαμβανόμενους πελάτες που παρέχουν δωρεάν διαφήμιση.
• Να μπορούν και να δημιουργούν ευχάριστες  Εμπειρίες στους Πελάτες, ανεξάρτητα με το αν έρχονται σε Επαφή.

 

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
• Ποιος είναι ο σημαντικός παράγοντας στις επιτυχημένες επιχειρήσεις;
• Τι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά;
• Οικονομική Ανάλυση (τι κοστίζει το λάθος;)
• Ανάλυση Εμπειριών VS Προσδοκιών
• Η Στιγμή της Αλήθειας
• Ανάλυση Εργαλείων & Τεχνικών
• Τεχνικές Εμπειρίας Πελατών (WOW’s criteria)
• Χάρτης Εμπειρίας Πελατών στην Επιχείρηση (Customer Journey Mapping)
• Γιατί πρέπει να έχουμε πρότυπα εξυπηρέτησης;
• Εργαλεία Μέτρησης της Προόδου
• Αξιοποιώντας τα παράπονα (Recovery)

 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 16 Ιουνίου 2015.

 

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 300€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. 
• 320€ για τα μη μέλη

 

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής