Αρχική Σελίδα Εκπαιδευτικά Προγράμματα WEBINARS Webinar: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ: Η ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (ΓΙΑ ΕΣΑΣ & ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ)_18/4/2016

Webinar: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ: Η ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (ΓΙΑ ΕΣΑΣ & ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ)_18/4/2016

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

  

 Στοιχεία webinar

                              

                                    ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ:
Η ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (ΓΙΑ ΕΣΑΣ & ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ)

                Δευτέρα 18 Απριλίου 2016,  ώρα: 17:00 – 19:00

 

Εισηγητής: Γιώργος Χανός, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

 

Σκοπός του webinar:
Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλά στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar:
Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

 

Θεματολογία
Πως παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
• Πως μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
• Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
• Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
• Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
• Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το, στην φάση της διερεύνησης.
• Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πως δεν θα πάει    χαμένος ο χρόνος σας).

 

Κόστος webinar:  25€

 

Δηλώστε συμμετοχή


 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή
Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.

 

 

PROMOCARD