Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_19/05/2016

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_19/05/2016

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ  ΠΡΑΞΕΙΣ 3/2013  ΚΑΙ 122/2014 ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, 16:00 – 20:15.

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου, Δικηγόρος, τ. Δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.


Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, είναι η ενημέρωση για το ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και  ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.


Θεματολογία Σεμιναρίου:
• Πεδίο εφαρμογής των Πράξεων του Διοικητή
• Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
• Έννοιες & Βασικοί  Ορισμοί
• Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων
• Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών
• Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης
• Έκθεση  &  Ελάχιστα στοιχεία αυτής


Το Σεμινάριο απευθύνεται:
•  Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιριών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων
•  Σε υπευθύνους Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και τρίτων χωρών καθώς και σε στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών
•  Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών -είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου- αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
• Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
• Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
• Τέλος, το σεμινάριο ενδιαφέρει και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στα δύο τελευταία σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016 με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης και  αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence».


Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016.


Κόστος Συμμετοχής
στο Σεμινάριο:
70€
για τα μέλη του ΕΙΑΣ 
80€
για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

 

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 60€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

 

Ειδικά για τους συμμετέχοντες στα δύο πρόσφατα σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016, με θέμα: «Η διαδικασία εκτίμησης και Αντιμετώπισης Αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται στα 50€.

 

Διαβάστε περισσότερα- Αίτηση συμμετοχής