Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα LIFE SELLING SKILLS CERTIFICATE (L.S.S.C)_10,11,17,18 & 24/10/2016

LIFE SELLING SKILLS CERTIFICATE (L.S.S.C)_10,11,17,18 & 24/10/2016

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Το ΕΙΑΣ, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όλων των κατηγοριών, υλοποιεί για πρώτη φορά σε συνεργασία με τον καταξιωμένο εκπαιδευτή κ. Άκη Αγγελάκη, Authorized Trainer & Counselor, ένα νέο Σεμινάριο αποδεδειγμένης επιτυχίας και αποτελεσματικότητας με τίτλο “Life Selling Skills Certificate (LSSC)”. Το πρόγραμμα είναι διάρκειας είκοσι (20) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

 

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Τρίτη 11 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Δευτέρα 17 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Τρίτη 18 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Δευτέρα 24 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κ. Άκης Αγγελάκης, Authorized Trainer & Counselor. 

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, το ΕΙΑΣ προσφέρει δωρεάν στους συμμετέχοντες έξι ώρες επιπρόσθετης εκπαίδευσης σε διάστημα δύο μηνών από τη λήξη του σεμιναρίου,  οι οποίες κατανέμονται σε δύο εκπαιδευτικές συναντήσεις  (διάρκειας 2 ωρών η κάθε μία) για follow-up πρακτικής εφαρμογής και δύο ώρες παρακολούθησης μέσω διαδικτύου (webinar).

 

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
οι συμμετέχοντες να μάθουν να χρησιμοποιούν μία ολοκληρωμένη μεθοδολογία πώλησης βάσει αναγκών με εγγυημένη 100% επιτυχία κλεισίματος. Να κλείνουν αποτελεσματικά και ποιοτικά ραντεβού από το τηλέφωνο με σωστούς υποψηφίους πελάτες. Και τέλος οι συμμετέχοντες στη λήξη του σεμιναρίου θα έχουν στη διάθεσή τους σύγχρονες μεθόδους εξεύρεσης και προσέγγισης επαγγελματιών πελατών. 

 

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε νέους αλλά και έμπειρους ασφαλιστικούς συμβούλους/διαμεσολαβητές που θέλουν να αυξήσουν τα παραγωγικά τους αποτελέσματα μέσα από συγκεκριμένες μεθοδολογίες και στρατηγικές που είναι εφαρμοσμένες με απόλυτη επιτυχία στην πράξη. Σε εργαζομένους και στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, επιχειρήσεων και γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα των Σεμιναρίων.

 

Περιεχόμενο του Σεμιναρίου:

 1η Ενότητα: Power selling: Τα βήματα της σύγχρονης ασφαλιστικής πώλησης

 Στην Ενότητα αυτή θα μάθετε πως να:
• Χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά μια οργανωμένη παρουσίαση με στόχο το κλείσιμο της πώλησης
• Ξεκινάτε την παρουσίαση σας με αντικειμενικό  σκοπό το κλείσιμο και όχι το χάσιμο χρόνου
• Ξεκαθαρίζετε από την αρχή τη θέση σας με τον πελάτη
• Καταλαβαίνετε έγκαιρα τον υποψήφιο που δεν ενδιαφέρεται
• Ενεργοποιείτε τους δείκτες ενδιαφέροντος του πελάτη
• Κάνετε τον πελάτη να παίρνει αβίαστα την αγοραστική απόφαση
• Ξεπερνάτε τις αντιρρήσεις και τους υπαινιγμούς
• Χρησιμοποιείτε το χρόνο σας αποφασιστικά
• Ξεχωρίζετε τους ποιοτικούς υποψήφιους
• Καταλαβαίνετε τον πελάτη που σας λέει ψέματα
• Κλείνετε ΑΜΕΣΑ την πώληση !

 

2η Ενότητα: Οργανωμένη Εξεύρεση & Προσέγγιση Πελατών

Στην Ενότητα αυτή θα μάθετε πως να:
• Έχετε όλες τις πρακτικές λύσεις στις ερωτήσεις και ανησυχίες σας, σχετικά με το πως θα βρείτε και πως θα προσεγγίσετε υψηλής ποιότητας πελάτες που θα αγοράσουν από εσάς!
• Έχετε περισσότερη συγκρότηση και αυτοπεποίθηση όταν μιλάτε με κάποιον που θέλετε να γίνει πελάτης σας!
• Δεν είστε ακόμα ένας «ενοχλητικός πωλητής» στα μάτια του υποψήφιου πελάτη.
• Έχετε την αντιμετώπιση και το σεβασμό που σας αξίζει από όλους εκείνους που προσεγγίζετε για     να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!
• Λειτουργείτε με περισσότερη αυτοπεποίθηση και λιγότερο άγχος στον τομέα της εξεύρεσης πελατών.
• Μπορείτε να επιλέγετε τους σωστούς υποψήφιους πελάτες που δεν θα σας ταλαιπωρούν με την καχυποψία, την αμφισβήτηση και τις αναβολές για να αγοράσουν.
 
Θεματολογία Ενότητας:
• Πώς να προσεγγίσω συγγενείς και φίλους διακριτικά; Τι να τους πω και πώς;
• Πώς να κάνω πελάτες μου όλους εκείνους από τους οποίους αγοράζω σε καθημερινή βάση;
• Πώς να ξεπερνώ την αμφισβήτηση και καχυποψία του περιβάλλοντός μου στο να μου δώσουν συστάσεις;
• Με ποιους άμεσους και πρακτικούς τρόπους μπορώ να έχω μια ανεξάντλητη εισροή υποψηφίων;
• Μπορώ να εξειδικευτώ σε επαγγέλματα που εγώ θέλω και που μου ταιριάζουν;
• Πώς να προσεγγίσω μεγάλους πελάτες; (Αναλυτικά με σύγχρονα κείμενα)
• Με ποιες στρατηγικές μπορώ να πουλήσω στο προσωπικό των πελατών μου;
• Τι να πω σε παλιούς ξεχασμένους γνωστούς που ντρέπομαι να προσεγγίσω;
• Τι τρόπο να χρησιμοποιήσω για να πουλήσω διακριτικά στους υπάρχοντες πελάτες μου; (Μεθοδολογία και κείμενα)
• Πώς να χρησιμοποιήσω τις κλαδικές εκθέσεις για να βρίσκω μεγάλους πελάτες και να κλείνω δουλειές; (Βήμα- βήμα, Όλα τα κείμενα)
• Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ζητώ συστάσεις;
• Μπορώ να χτίσω ένα «πυραμιδικό σύστημα» επαγγελματικών συστάσεων και πώς; (Με ειδικά κείμενα)
• Τι είναι το Project Pyramid και πώς να εξασφαλίζω τη συνεργασία μεγάλων κέντρων επιρροής;
• Tι είναι το Project Group Exhibition; Πώς να το χρησιμοποιώ;
• Τι είναι και πως μπορώ να αξιοποιήσω το Seminar Selling;
• Πώς να προσεγγίσω δικηγόρους, γιατρούς, φοροτεχνικούς; (Με κείμενα)
• Πώς αποδεικνύονται στην πράξη όλες αυτές οι τεχνικές ;

 

3η Ενότητα: Τelemarketing – Τεχνικές Κλεισίματος του ραντεβού από το τηλέφωνο

Στην Ενότητα αυτή θα μάθετε πως να :
• Χρησιμοποιείτε μια συγκεκριμένη μεθοδολογία βήμα προς βήμα, μέσα από την οποία θα μπορείτε με επιτυχία να κλείνετε  ραντεβού με ποιοτικούς υποψήφιους πελάτες.
• Αντιμετωπίζετε εύκολα και αβίαστα όλες τις αντιρρήσεις για το κλείσιμο του ραντεβού, χρησιμοποιώντας επίκαιρα και αποτελεσματικά κείμενα.
• Επικοινωνείτε με ανθρώπους-κλειδιά, αντιμετωπίζοντας δημιουργικά την «προστατευτική» γραμματέα.
• Επιλέγετε το ύφος και το στυλ που χρησιμοποιήσετε στο τηλέφωνο.
• Επιλέγετε τις κατάλληλες λίστες για να τηλεφωνείτε.
• Απορρίπτετε πρώτοι όλους όσους είναι αρνητικοί και δεν ενδιαφέρονται.

Στη συγκεκριμένη ενότητα θα πάρετε κείμενα-κλειδιά για κάθε περίπτωση, για κάθε προϊόν, για κάθε αντίρρηση, ελιγμό, δισταγμό ή αμφισβήτηση πελάτη.
Η δύναμη των τεχνικών αποδεικνύεται κατά τη διεξαγωγή των ειδικών ασκήσεων που γίνονται σε όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Πρόκειται για μια μεθοδολογία βασισμένη σε μια σύγχρονη στρατηγική τόσο ευέλικτη, ευαίσθητη και αποτελεσματική, που θα εντυπωσιάσει και θα ικανοποιήσει κάθε απαιτητικό συμμετέχοντα!

 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016.

 
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο: 250€ 

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, παρέχεται έκπτωση 10% και το κόστος διαμορφώνεται σε 225€.

 

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής