Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING FOR INSURANCE PROFESSIONALS_ΕΝΑΡΞΗ Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING FOR INSURANCE PROFESSIONALS_ΕΝΑΡΞΗ Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

 

        

σε νέα συνεργασία ΕΙΑΣ - ALBA - SOCIALAB

 

Το ΕΙΑΣ επεκτείνει τη συνεργασία του με το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece και σε συνεργασία και με την Socialab σχεδιάζει και υλοποιεί στην εποχή της ψηφιοποίησης το νέο, καινοτόμο και απολύτως σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals”.

 

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το 6 εβδομάδων πρόγραμμα είναι διάρκειας 60 συνολικά εκπαιδευτικών ωρών, από τις οποίες οι 44 εκπαιδευτικές ώρες είναι με φυσική παρουσία στην τάξη (δύο απογεύματα την εβδομάδα, Τρίτη και Πέμπτη, 17:00–20:15), ενώ οι υπόλοιπες 16 ώρες είναι διαδικτυακής εκπαίδευσης μέσω μιας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας e-learning. Στο τέλος του προγράμματος προβλέπεται μία σύντομη on line εξεταστική διαδικασία πιστοποίησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν, η επιτυχία στην οποία θα τους οδηγήσει στην απόκτηση του Πιστοποιητικού Εκπαίδευσης από το ALBA, την Socialab και το ΕΙΑΣ.

 

Έναρξη προγράμματος: Τρίτη 18 Οκτωβρίου, 17:00 – 20:15

Το ALBA ως ένα υψηλής ποιότητας Εκπαιδευτικό Ίδρυμα στη διοίκηση επιχειρήσεων επιδιώκει πάντα συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και αναπτύσσει προγράμματα αποδεδειγμένης ακαδημαϊκής αριστείας και κατάρτισης τόσο σε μεγάλες επιχειρήσεις όσο και στην εκπαίδευση. Η Socialab διαθέτει μεγάλη και πολυετή τεχνογνωσία στο Digital Marketing, παρέχοντας με επιτυχία υψηλού επιπέδου κατάρτιση, πρακτική και  συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τέλος, το ΕΙΑΣ διαθέτει συσσωρευμένη και πολυετή τεχνογνωσία στο ασφαλιστικό εκπαιδευτικό αντικείμενο, προετοιμάζοντας μία νέα γενιά στελεχών άριστα καταρτισμένων προσφέροντας νέα τεκμηριωμένη γνώση ικανή να επιλύσει σύγχρονα επιχειρησιακά προβλήματα της ασφαλιστικής αγοράς. Η συνεργασία των τριών οργανισμών έχει πολύ σημαντικό αντίκτυπο στην ακόμα καλύτερη σύνδεση των στελεχών ασφαλιστικών εταιριών αλλά και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με την ασφαλιστική τους εργασία, τις σύγχρονες τεχνολογίες και την εκπαίδευση στον τομέα του digital marketing στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις. 

 

Σκοπός του προγράμματος:
Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους συμμετέχοντες στο ψηφιακό μάρκετινγκ με στόχο να δημιουργήσει και να καλλιεργήσει ένα συνεργατικό και εποικοδομητικό περιβάλλον εκπαίδευσης κατάλληλο για την ανάλυση και την επίλυση προκλήσεων στο χώρο του ψηφιακού κόσμου του μάρκετινγκ.
Στη βάση αυτή, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες και
ικανότητες στον ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό τομέα του μάρκετινγκ, ενισχύοντάς τους με τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για μία επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με τις θεμελιώδεις έννοιες και τα θέματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μαζί με τις ευκαιρίες που προσφέρει. Αποκτούν χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως Search Engine Marketing, Email Marketing, Social Media Marketing, κλπ.  Μαθαίνουν πώς να αναπτύσσουν ένα σχέδιο δράσης με την εφαρμογή της Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ μέσω δυναμικών διαλέξεων, μελέτης περιπτώσεων, συζητήσεις και case studies.

 

Που απευθύνεται:
• Το Πρόγραμμα “Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals” είναι ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε επαγγελματία, που δραστηριοποιείται και συμμετέχει στο σχεδιασμό, την εφαρμογή, τη μέτρηση του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και στις στρατηγικές και τακτικές που ακολουθούνται στις διάφορες επιχειρήσεις. Απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία και σε στελέχη όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ προσδοκώντας στην απόκτηση αντίστοιχων γνώσεων, δεξιοτήτων και ευκαιριών, ικανών για να  ακολουθήσουν μία καριέρα στο χώρο αυτό.


 

Δομή του Προγράμματος
Η δομή του Digital Marketing Workshop περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα:
1. Introduction to Digital Marketing: Καλύπτει τη βασική ορολογία και την απομυθοποίηση εννοιών του digital marketing που κυκλοφορούν. Το πρώτο μάθημα συνήθως ανοίγει την όρεξη για περισσότερη μάθηση και γνώση στους συμμετέχοντες.
2. Email Marketing: Συνήθως το email marketing είναι το πιο εύκολο μάθημα για όλους, καθώς οι περισσότεροι είναι εξοικειωμένοι με το να λαμβάνουν newsletters. Αυτό κάνει τους συμμετέχοντες να νιώσουν άνετα για τα επόμενα μαθήματα.
3. Social Media Marketing (Part 1): Οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν συνήθως ήδη λογαριασμό σε ένα από τα social media (facebook, instagram, linkedin ανάλογα με το ηλικιακό τους group). Το μάθημα αυτούς τους εξηγεί τη χρήση των social media για λόγους marketing και τους δίνει τη βασική πληροφορία για κάθε μέσο.
4. Social Media Marketing (Part 2): Συνεχίζοντας από το προηγούμενο μάθημα, εδώ γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων από καμπάνιες στα social media και βλέπουμε κάποια case studies από δημιουργικές καμπάνιες.
5. Search Engine Marketing & PPC: Αυτό είναι ένα από τα τεχνικά μαθήματα που καλύπτει το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το Adwords. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις διαφημίσεις στην αναζήτηση των χρηστών, στο Google Display Network (GDN) και στο YouTube.
6. Search Engine Optimization (SEO): Το πιο τεχνικό μάθημα του course, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες μπαίνουν στις βασικές αρχές της πρακτικής του να εμφανίζεται το website τους ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα της Google.
7. Analytics: Αξιοποίηση της βασικότερης πλατφόρμας για καταγραφή επισκεψιμότητας σε websites και applications, των Google Analytics. Με αυτή τη γνώση μπορεί κάποιος να αξιολογήσει την κάθε καμπάνια που έχει κάνει σε κάθε μέσο και να γνωρίζει ποια μέσα αποδίδουν καλύτερα για τις επόμενές του καμπάνιες.
8. Mobile Marketing: Το mobile είναι το μέσο που έχει τη μεγαλύτερη άνοδο από όλο το digital την τελευταία διετία και παράλληλα είναι και εκείνο που έχει την πιο διευρυμένη χρήση για το μέλλον. Συζητάμε για mobile apps, mobile campaigns, mobile sites, SMS marketing, QR codes και πολλές ακόμα τεχνολογίες που κουβαλάμε στην τσέπη μας.
9. Digital Display Advertising: Τα banners μας κατακλύζουν από παντού σε κάθε site που μπαίνουμε. Ποιά όμως είναι η αποτελεσματικότητα που προσφέρουν, σε τι formats διατίθενται και πότε αποδίδουν; Αναφέρουμε τάσεις όπως το Ad Blocking και το πρόγραμμα Ad Choices.
10. Strategy & Planning: Εδώ αναλύουμε το Zero Moment of Truth και συνδέουμε την γνώση όλων των προηγουμένων μαθημάτων, ώστε να δούμε πότε ταιριάζει η αξιοποίηση ποιού μέσου. Βλέπουμε τι είδους κόστη έχει κάθε μέσο και τι είδους benchmarks πρέπει να έχουμε.
11. Digital for the Insurance Industry: Στο τελευταίο μάθημα θα παρατεθούν παραδείγματα από τον ασφαλιστικό κλάδο και θα ακολουθήσει ομαδική εργασία δημιουργίας μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό την ανάδειξη των σωστών πρακτικών.

Εισηγητές του Προγράμματος:
Οι διδάσκοντες του Προγράμματος είναι στελέχη με υψηλή εξειδίκευση στο αντικείμενο ευθύνης τους και τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία σε καμπάνιες μεγάλων brands έχοντας υψηλές αξιολογήσεις τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο σε αντίστοιχα προγράμματα.
Εισηγητής και Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της SOCIALAB. Οι υπόλοιποι εισηγητές του προγράμματος είναι οι κ.κ. Τάσος Βελιάδης, Partner and Business Unit Director της SOCIALAB, Μάνος Βαλάσης, Αναπληρωτής Γενικός Δ/ντής της SOCIALAB και Γιάννης Αρμπής Media Manager της SOCIALAB.

 

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης:
Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Πιο αναλυτικά, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ. διαδραστικά workshop με ερωτήσεις και απαντήσεις, ώστε να υπάρχει ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων και προσαρμογή της γνώσης που αποκτάται στο αντικείμενο και την αγορά του πελάτη, σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων – case studies, παρουσιάσεις κ.α.), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού. Μετά το τέλος κάθε εκπαιδευτικής ενότητας οι συμμετέχοντες  έχουν την δυνατότητα να δώσουν μία σύντομη εξέταση κατανόησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν στην αντίστοιχη ενότητα που διδάχθηκαν, σε μια ειδικά διαμορφωμένη για το πρόγραμμα ηλεκτρονική πλατφόρμα προσομοίωσης όπου δεν απαιτείται η φυσική παρουσία του εκπαιδευομένου και μπορεί να διεξάγεται σε οποιοδήποτε χρόνο επιθυμεί ο εκπαιδευόμενος. 

 

Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται στην ελληνική γλώσσα, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό και οι παρουσιάσεις που διανέμονται είναι στην αγγλική γλώσσα.

 

Τόπος & Ημερομηνίες Διεξαγωγής
Το πρόγραμμα είναι διάρκειας 6 εβδομάδων. Τα μαθήματα θα διεξάγονται στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου ΑLBA, στην οδό Ξενίας 6-8, Πλ. Μαβίλη (στάση Μετρό: Μέγαρο Μουσικής) στις παρακάτω ημερομηνίες:
• Τρίτη 18 Οκτωβρίου
• Πέμπτη 20 Οκτωβρίου
• Τρίτη 25 Οκτωβρίου
• Τρίτη 1 Νοεμβρίου
• Πέμπτη 3 Νοεμβρίου
• Τρίτη 8 Νοεμβρίου
• Πέμπτη 10 Νοεμβρίου
• Τρίτη 15 Νοεμβρίου
• Τρίτη 22 Νοεμβρίου
• Πέμπτη 24 Νοεμβρίου
• Τρίτη 29 Νοεμβρίου

 

Κόστος Προγράμματος
• Για φυσικά πρόσωπα και για εργαζόμενους Εταιριών-Μελών ΕΙΑΣ: 800 € / άτομο
• Για τις Εταιρίες-Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), παρέχεται έκπτωση  10% και το κόστος διαμορφώνεται σε 720 € / άτομο.
• Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 900 € / άτομο

 

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την περίοδο από 1 έως 8 Νοεμβρίου 2016.

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα υποβάλλονται στο ΕΙΑΣ και θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.


Θεωρούμε ότι το πρόγραμμα αυτό πρέπει να έχει τη στήριξη της ασφαλιστικής αγοράς. Γι΄αυτό παρακαλούμε να δώσετε την κατά την κρίση σας αναγκαία δημοσιότητα και προώθηση στα στελέχη της εταιρίας σας, ώστε να συμμετάσχουν σε αυτό το πρόγραμμα.

 

 

Διαβάστε περισσότερα-Αίτηση συμμετοχής