Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ_21/2/2017

ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ_21/2/2017

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

 

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας εννέα (9) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017, 09:00 – 17:00.

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης και Ψυχικής Υγείας.

 

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
Η εκπαίδευση στις τεχνικές είσπραξης οφειλών, έτσι ώστε να αυξηθούν οι εισπράξεις από πελάτες που έχουν καθυστερήσει τις πληρωμές τους, ιδιαίτερα και με το κλείσιμο του χρόνου. Η εκπαίδευση ενισχύει τις δεξιότητες είσπραξης οφειλών στην κατεύθυνση της διατήρησης  μιας σωστής και επαγγελματικής σχέσης με τον πελάτη.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε προϊσταμένους, υπαλλήλους,  στελέχη των κεντρικών υπηρεσιών οποιασδήποτε βαθμίδας των διαφόρων επιχειρήσεων, που ασχολούνται και σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με συναλλαγές πελατών και με τις εισπράξεις οφειλών (debt collectors), με στόχο να μειωθούν τα χρεωστικά υπόλοιπα από πελάτες που έχουν καθυστερήσει τις πληρωμές τους.

 

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου και τη σωστή εφαρμογή των τεχνικών του, οι συμμετέχοντες θα:

• είναι σε θέση να  ακολουθήσουν μία βήμα προς βήμα διαδικασία είσπραξης οφειλών έτσι ώστε να αυξηθούν οι εισπράξεις από πελάτες που έχουν καθυστερήσει τις πληρωμές τους
• έχουν αυξήσει την αυτοπεποίθηση τους όταν χειρίζονται δύσκολους πελάτες
• έχουν μάθει να διαχωρίζουν εάν ο πελάτης χρησιμοποιεί βρώμικα κόλπα ή είναι πράγματι σε συναισθηματική φόρτιση
• έχουν εργαστεί επάνω σε συγκεκριμένες τεχνικές είσπραξης οφειλών και θα έχουν πάρει πρακτικά και εφαρμόσιμα εργαλεία (best practice collection techniques).

 

 Τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου είναι:
• Βασικές αρχές της είσπραξης οφειλών
• Τεχνικές είσπραξης οφειλών
• Οι 4 τύποι των πελατών που χρωστούν
• Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης και τι κάνουμε όταν οι πελάτες χρησιμοποιούν βρώμικα κόλπα
• Διατηρώντας την καλή σχέση με τους πελάτες και μετά την είσπραξη
• Διαχείριση  της έντονης συναισθηματικής φόρτισης των πελατών
• Διαχείριση των δικών μας συναισθημάτων – Τεχνικές διαχείρισης στρες

 

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 100€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. 
• 120€ για τα μη μέλη

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 85€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 100€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017.

 

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής