Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ_20 & 21.11.2017, 16:00 - 19:45

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ_20 & 21.11.2017, 16:00 - 19:45

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ:
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ «ΜΥΣΤΙΚΑ» ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ

 

Περιγραφή και Θεματολογία
Η Οδική Βοήθεια είναι καλό να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Ασφαλίσεων Αυτοκινήτου και, πρωτίστως, να συνειδητοποιείται ως απολύτως αναγκαία από τους οδηγούς και τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, καθώς και από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, που καλούνται να διαχειρίζονται σωστά τα ασφαλιστικά συμφέροντα των πελατών τους και να προνοούν γι’αυτά.  Η Οδική Βοήθεια προσφέρει ουσιαστικές λύσεις μεγάλης αξίας στους οδηγούς και στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ενώ πολλές φορές οι παρεμβάσεις της μας διευκολύνουν πολύ, αλλά και σε απευκταία ατυχήματα σώζουν ανθρώπινες ζωές.  Σε αυτή την έννοια, όλοι οι συμβαλλόμενοι στην ασφάλιση χρειάζεται να την διατηρούν ψηλά στις προτεραιότητες και στα ενδιαφέροντά τους, αφού η αξία των λύσεων που μας προσφέρει, είναι πολύ υψηλή.  

  

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ασφαλής και αποτελεσματική Οδική Βοήθεια: Τα σημαντικά μυστικά που κάνουν τη μεγάλη διαφορά», εξετάζει και αναλύει την παροχή οδικής βοήθειας προς τους πελάτες με μία πολυσχιδή προσέγγιση.  Εκείνης του πελάτη που τη χρειάζεται, του διοικητικού στελέχους και του υπαλλήλου που τη σχεδιάζουν, την οργανώνουν και την λειτουργούν, του οδηγού που τελικώς θα προσφέρει την εξυπηρέτηση και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που μπορεί να συμμετέχει σε σημεία του όλου κύκλου της.

 

Στο εκπαιδευτικό σεμινάριο εξηγούνται η κοινωνική σημασία της Οδικής Βοήθειας, οι υπηρεσίες που προσφέρει, η δομή και η οργάνωσή της, ενώ αναπτύσσονται οι κατάλληλες τεχνικές αντιμετώπισης των ατυχηματικών περιστατικών.  Επίσης, αναπτύσσονται εκείνες οι μέθοδοι που βοηθούν το Διοικητικό Προσωπικό Εταιρειών Οδικής Βοήθειας να διαχειριστεί με επάρκεια συστηματικά και έγκαιρα, προκύπτουσες δύσκολες καταστάσεις, αντικειμενικές και ανθρώπινες, πραγματικές ή συναισθηματικές.

 

Αναλυτικά, η θεματολογία του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, διάρκειας οκτώ (8) ωρών έχει ως εξής:


• Γιατί Οδική Βοήθεια; Τα μεγέθη, τα περιστατικά, οι ανάγκες, οι λύσεις
• Γιατί ψηλά στις ασφαλιστικές προτεραιότητες;  Η αξία της Οδικής Βοήθειας και τα οφέλη της υπέρ του κοινωνικού συνόλου, των Ασφαλιστικών Εταιρειών και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
• Οι υπηρεσίες της Οδικής Βοήθειας αναλυτικά
• Οργάνωση και Λειτουργία του Συστήματος Οδικής Βοήθειας
• Η εξυπηρέτηση πελατών στο puzzle του συστήματος Οδικής Βοήθειας
• Προσδοκίες πελατών και πιθανά «κενά» στο σύστημα Οδικής Βοήθειας
• Συναλλακτική ανάλυση και προσεγγίσεις 360ο
• Καταμερισμός εργασιών Οδικής Βοήθειας και παράγοντες αποτελεσματικού συντονισμού έργου. 
Τα στελέχη, οι υπάλληλοι, οι οδηγοί, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και οι λειτουργίες
• Οι σχέσεις με τον πελάτη και η δύναμη της τηλεφωνικής επικοινωνίας.  Η στιγμή και η διάρκεια, το έκτακτο και το συστηματικό
• Η τέχνη της ακρόασης, της υποβολής κατάλληλων ερωτήσεων και της αμεσότητας στην τηλεφωνική κλίση ή συνδιάλεξη
• Προβλέψιμα χαρακτηριστικά επικοινωνίας.  Το εταιρικό scenario και η εφαρμογή του.
 Απρόβλεπτες καταστάσεις επικοινωνίας.  Τα χαρακτηριστικά της ευελιξίας.
• Διαχείριση περιπτώσεων αρνητικών ή δύσκολων πελατών
• Στιγμές Αλήθειας και μοντέλα αντιμετώπισης.  Ψυχολογία, οι ρόλοι και τα «εργαλεία» στη μεταστροφή της αρνητικότητας
• Προς ένα σύστημα Οδικής Βοήθειας υψηλής επάρκειας

 

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε:
α.  Στελέχη Εταιρειών Οδικής Βοήθειας, που επιθυμούν να αποκομίσουν τεχνογνωσία και καλές ιδέες οργάνωσης και λειτουργίας ενός αποτελεσματικού συστήματος Οδικής Βοήθειας, τόσο σε επίπεδο Back Office όσο και σε επίπεδο Front Office.
β.  Στελέχη και υπαλλήλους επί μέρους τμημάτων Οδικής Βοήθειας (εμπορικό τμήμα, call center, εξυπηρέτηση πελατών, τεχνικό τμήμα, τμήμα κινήσεως οδηγών και στόλου,…) που επιθυμούν να αποκομίσουν ερεθίσματα εύρυθμης οργάνωσης και λειτουργίας των τμημάτων ευθύνης τους και των εργασιών τους.
γ.  Στελέχη και υπαλλήλους με εξωστρεφές εργασιακό αντικείμενο σχέσεων και επικοινωνίας με πελατειακό κοινό (call center, εξυπηρέτηση πελατών, οδηγοί, τεχνικοί service,…) που επιθυμούν να εξελίξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και τις δυνατότητες τους να κατανοούν τη συχνότητα στην οποία ο πελάτης τους εκπέμπει τα μηνύματα του.
δ.  Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές με εξειδίκευση ή έντονο ενδιαφέρον στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτου και, επομένως, στην ανάπτυξη πωλήσεων Οδικής Βοήθειας.

 

Εισηγητές Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου
Εισηγητής του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Ανάπτυξης Πωλήσεων με πολυετή ασφαλιστική εμπειρία στους τομείς Marketing και εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Εταιρειών και Εταιρειών Οδικής Βοήθειας, με υψηλή εξειδίκευση σε θέματα συγκρότησης πελατοκεντρικών μοντέλων Ανάπτυξης Εργασιών και Πωλήσεων. Ο κος Κλήμης είναι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, M.Sc του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ΜΒΑ του INSEAD.
Προσκεκλημένος Guest Speaker είναι ο κ. Σπύρος Λευθεριώτης, Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων, με υψηλή εξειδίκευση και εμπειρία στους τομείς Ψυχολογίας των Πωλήσεων, Επικοινωνίας και Διοίκησης Πωλήσεων. Ο κος Λευθεριώτης είναι πτυχιούχος Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Είναι σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Bonum Terrae A.E, ενώ έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Εθνικής Ασφαλιστικής, Πρόεδρος Επικουρικού Κεφαλαίου Τροχαίων Ατυχημάτων και Γενικός Διευθυντής του Ε.Ι.Α.Σ.

 

Κόστος Συμμετοχής
Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ
• εξατομικευμένες συμμετοχές: €100
• πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €70 ανά συμμετοχή

Εταιρείες - μη Μέλη ΕΙΑΣ
• εξατομικευμένες συμμετοχές: €130
• πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών):€100 ανά συμμετοχή

 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 17, Νοεμβρίου 2017.

 

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση συμμετοχής