Αρχική Σελίδα Νέα - Ανακοινώσεις Πρόσφατα Νέα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ _11 & 13/11/2019

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ _11 & 13/11/2019

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

 

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αγοραστικής Συμπεριφοράς και Συστηματικής Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέρει στο εκπαιδευτικό του κοινό, την πλέον ανταγωνιστική, εφαρμοσμένη και καινοτομική τεχνογνωσία Συστημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, με κύριο «γνώμονά» του την αναγνώριση των πλέον σύγχρονων στοιχείων και εξελίξεων στην αγοραστική συμπεριφορά του ασφαλιστικού μας κοινού.Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο συμβάλει στην ανάδειξη ενός σύγχρονου μοντέλου εργασίας, με τον ανθρώπινο παράγοντα στο κέντρο του, με τον πελάτη στο επίκεντρο του, να εγγυάται τη μελλοντική προοπτική των Επιχειρήσεων και της αποτελεσματικότητάς τους, με το έμψυχο δυναμικό και την τεχνολογία ως δυναμικούς «μοχλούς» της ανάπτυξής τους.

 

Περιγραφή και Θεματολογία

Γνωρίζουμε ότι συχνά οι πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται δεν παραπονιούνται ή δεν μας προϊδεάζουν για τα παράπονα που έχουν από εμάς. Απλώς φεύγουν και δεν ξαναγυρνούν. Πραγματικά, πόσο γνωρίζουμε τους πελάτες μας και τη διαχρονική εξέλιξή τους; Εξακολουθούμε να τους θεωρούμε πολίτες της πόλης μας ή έχουν εξελιχθεί σε «πολίτες» του internet;  Επειδή τους βλέπουμε, τους ακούμε, τους μιλάμε και τους αγγίζουμε πιστεύουμε ότι είναι physical. Μήπως όμως έχουν εξελιχθεί σε digital; Εμείς, είτε είμαστε άνθρωποι του Marketing, είτε των Πωλήσεων, είτε των Operations και του Back Office, είτε εξειδικευόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών, είτε είμαστε Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, έχουμε αντιληφθεί αυτές τις εξελίξεις και, κυρίως, τις έχουμε επαρκώς ενσωματώσει στα συστήματα και τις μεθόδους εργασίας μας; 

 

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα (10) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών τη Δευτέρα και την Τετάρτη, 11 και 13 Νοεμβρίου, 16.00-20.00.

 

Αναλυτικά, η θεματολογία του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου έχει ως εξής:

 

• Από τους Citizens στους Netizens

• Από τους Physical στους Digital

• Generation Υ και Affluent Markets πελατών

• Ο χειρισμός της επικοινωνίας με τον πελάτη του σήμερα και του αύριο

• Η τεχνική των 5 ερωτήσεων

• Το «πλέγμα» της σύγχρονης εξυπηρέτησης

• Η ψηφιακή εμπειρία στην επικοινωνία με τον πελάτη και την πώληση (The digital experience and apps in insurance selling)

• Παρουσίαση πειστικών λύσεων

• Ανάπτυξη εργασιών και επίτευξη διατηρήσιμων πωλήσεων

 

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με νέα τεχνογνωσία και σύγχρονες δεξιότητες, ακόμη και ψηφιακές,  που θα επικαιροποιήσουν περαιτέρω, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την επαγγελματική τους τεχνογνωσία, προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης άριστων πελατοκεντρικών συστημάτων και μεθόδων δουλειάς και θετικών συνθηκών επίτευξης μεγάλων πωλήσεων. Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο αξιοποιεί πρωτοποριακά μοντέλα βελτίωσης των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, προς τον σκοπό της βιώσιμης ανάπτυξης των πωλήσεων ασφαλιστικών υπηρεσιών.

 

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο απευθύνεται σε:

• Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών και Εταιρειών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης που το εργασιακό αντικείμενό τους ευθέως ή εμμέσως απαιτεί ή διευκολύνεται από επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητες ενσυναίσθησης και ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης. 

• Ειδικότερα, Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Εκπαίδευσης που επιθυμούν να ενισχύσουν ακόμη πιο πολύ την απόδοση της εργασίας τους και τη συνεισφορά τους στο αποτέλεσμα των επιχειρήσεών τους, δια της αξιοποίησης των κατάλληλων πελατοκεντρικών μεθόδων εργασίας.

• Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν περαιτέρω το πελατολόγιο τους  και να το ενισχύσουν με την είσοδο νέων πελατών της γενιάς των 20, των 30, των 40 αλλά και εκείνων που αποτελούν τη λεγόμενη Affluent Market των υψηλών προοπτικών ανάπτυξης πωλήσεων.     

• Στελέχη Τραπεζών και άλλων επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν αποτελεσματικά μοντέλα πρόσκτησης και διατήρησης καλών πελατών, επί τη βάσει σχέσεων συνεργασίας, αμοιβαίου οφέλους, κατανόησης αναγκών και ικανοποίησης προσδοκιών.

 

 

Στόχοι και οφέλη 

Μετά το πέρας του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:  

• Αναγνωρίζουν τους πολλά υποσχόμενους πελάτες του σήμερα και του αύριο, επιχειρήσεις ή  νομικά πρόσωπα και ιδιώτες. 

• Εκπέμπουν σύγχρονα μηνύματα που οι πελάτες εκτιμούν ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

• Αξιοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών 

• Προσδιορίζουν το επιθυμητό και αμοιβαία επωφελές επίπεδο παροχής υπηρεσιών προς τους πλέον απαιτητικούς πελάτες τους

• Αναπτύσσουν ένα σύγχρονο όραμα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηριζόμενο, από τα κατάλληλα στοιχεία στρατηγικής, τακτικής και δράσης

• Εφαρμόζουν τα πλέον αποτελεσματικά «εργαλεία» που οδηγούν στην ισορροπημένη επίτευξη διατηρήσιμων πωλήσεων

• Αξιοποιούν την προτεινόμενη μεθοδολογία ανάπτυξης εργασιών “Excellent Service ίσον Excellent Sales”, όπως αυτή αναλύεται ενδελεχώς στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού μας Σεμιναρίου.  

 

Εισηγητής του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Εισηγητής του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι ο κος Κωνσταντίνος Ακριβόπουλος, Υπεύθυνος Εκπαίδευσης του Ασφαλιστικού Ομίλου ERGO. Ο κος Ακριβόπουλος διαθέτει πολυετή και αξιοπρόσεκτη  εμπειρία, ασφαλιστική και εκπαιδευτική, εκτεινόμενη σε τομείς Customer Service Excellence, Relationship Management, NLP, Συναισθηματικής Νοημοσύνης και Ενσυναίσθησης. Οι σπουδές του εστιάζονται στους επιστημονικούς τομείς Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Marketing και Κοινωνιολογίας, ενώ διακρίνεται ως Coach και Mentor, στο πλαίσιο της διαχρονικής συμβολής του στην ανάδειξη των νέων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς μας. Είναι Τακτικός Εισηγητής του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, επί θεμάτων Customer Service Excellence and Relationship Management.

 

 

Κόστος Συμμετοχής

Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ

• εξατομικευμένες συμμετοχές: €120

• πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €90 ανά συμμετοχή 

 

Εταιρείες - μη Μέλη ΕΙΑΣ

• εξατομικευμένες συμμετοχές: €150

• πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €120 ανά συμμετοχή

 

Μέλη ΕΙΑΣ ALUMNI SOCIETY

• εξατομικευμένες συμμετοχές: €60

 

 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019.

 

Διαβάστε περισσότερα - Αίτηση Συμμετοχής