Member of EFICERT & EIET

Member of EFICERT & EIET

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ηγεσίας και Πωλήσεων
στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI

σε περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, κατά την επιλογή σας

Πέμπτη, 18 και 25 Σεπτεμβρίου, 15:00-18:20

Tο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει τη διεξαγωγή επίκαιρου ενδιαφέροντος Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI.

Το διήμερο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, κατά την επιλογή σας, Πέμπτη, 18 και 25 Σεπτεμβρίου, 15:00 – 18:20, ενώ απευθύνεται πρωτίστως σε Στελέχη Πωλήσεων, Υποστήριξης Πωλήσεων, Εκπαίδευσης Δικτύων Πωλήσεων και Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Συντονιστές Ασφαλιστικών Πρακτόρων και Μεσίτες Ασφαλίσεων.

 

Θεματολογία Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου 

• 1η Ενότητα
Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη, AI,
Ορισμός και βασικές έννοιες
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη, AI, επηρεάζει τους τομείς πωλήσεων και ηγεσίας;

 

slider3

• 2η Ενότητα
Ηγεσία στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI,
Νέες δεξιότητες ηγεσίας
Η συγκέντρωση δεδομένων και η λήψη αποφάσεων
Δημιουργία περιβάλλοντος καινοτομίας και συνεργασίας

 

• 3η Ενότητα
Τεχνητή Νοημοσύνη, AI, στις Πωλήσεις
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη, AI, αλλάζει τη διαδικασία πωλήσεων;
Χρήσιμα «εργαλεία» Τεχνητής Νοημοσύνης, AI, για πωλητές
Ανάλυση δεδομένων και εξατομίκευση προτάσεων και προσφορών

 

• 4η Ενότητα
Δημιουργία Στρατηγικών Πωλήσεων με Βάση την Τεχνητή Νοημοσύνη, AI,
Στρατηγικός σχεδιασμός πωλήσεων
Μετρήσεις επιτυχίας στις πωλήσεις

 

• 5η Ενότητα
Δεξιότητες Επικοινωνίας και Διαπραγματεύσεων
Νέες προσεγγίσεις στην επικοινωνία με πελάτες
Πολυκαναλικές προσεγγίσεις των πελατών – omni channel marketing and sales
Μεθοδολογία μετρήσεων των θετικών και αρνητικών εμπειριών των πελατών μας, customer experience
Ο Ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στις πωλήσεις

 

• 6η Ενότητα
Διοίκηση Πωλήσεων – μια συστηματική και μεθοδική προσέγγιση μέσω μοντέλων
Έρευνες ρόλων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων B2B και B2C – relational orientation
Διαμόρφωση στόχων και μεθοδολογιών επίτευξής τους
Διαδικασία προσέγγισης πελατών

 

Εισηγητής του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι ο Δρ Δαμιανός Γιαννάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Marketing και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκησης Πωλήσεων του Hellenic American University, διαθέτων υψηλή εξειδίκευση επί του θέματος και σημαντική εμπειρία σε περιβάλλοντα ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Προς διευκόλυνση της συμμετοχής σας στο προαναφερόμενο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο, το Ινστιτούτο προσφέρει στο εκπαιδευτικό του κοινό τη δυνατότητα εγγραφής στην προσιτή τιμή διδάκτρων των €50.

Η Γραμματεία Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου μας (eiasinfo@eias.gr, 210-9219660 & 684) είναι στη διάθεσή σας εάν χρειασθείτε διευκρινίσεις ή λεπτομέρειες.

 

• Αίτηση Συμμετοχής