Οι ψηφιακές τεχνολογίες εξελίσσονται και προάγονται διαρκώς, ήδη από την εμφάνιση του διαδικτύου και την ευρεία αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αντιστοίχως, το θετικό αποτύπωμά τους είναι από πολλών ετών εμφανές στην πρόοδο του επιχειρείν και της οικονομικής δραστηριότητας, τόσο στη χώρα μας, όσο και διεθνώς. Όμως, το αδιαμφησβήτητο παγκόσμιο ορόσημο ραγδαίας και γενικευμένης μετάβασης των διαστάσεων της ζωής μας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, απετέλεσε η αιφνίδια υγειονομική κρίση που εμφανίστηκε το έτος 2019 και οξύνθηκε κατά τα επόμενα έτη 2020 και 2021. Τα κοινωνικά και οικονομικά lock down που τη συνόδευσαν, μας μετέφεραν δραστικά στον νέο ψηφιακό μας βιότοπο, από τον προηγούμενο φυσικό. Έκτοτε, εργαζόμαστε, εκπαιδευόμαστε, επικοινωνούμε και συναλλασσόμαστε στο νέο αυτό ψηφιακό περιβάλλον μας, με αξιοπρόσεκτη επάρκεια, ευχέρεια και αποτελεσματικότητα.
Η νέα πρόκληση είναι η τεχνητή νοημοσύνη, Artificial Intelligence, που επισπεύδει καταλυτικά τις εξελίξεις και μας καλεί να την αντιληφθούμε έγκαιρα, να την κατανοήσουμε και πρωτίστως να αξιοποιήσουμε τα οφέλη της, επιχειρησιακά, οικονομικά, αλλά και έντονα κοινωνικά, χωρίς φοβίες ή ανασφάλειες.
Σε αυτό το πλαίσιο των νέων προκλήσεων το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το επίκαιρο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ψηφιακού Μετασχηματισμού Επιχειρήσεων και Εργασιών, Digital Business, Digital Marketing, e-Sales, Social Media and Communications, προς όφελος της ψηφιακής τεχνογνωσίας των ενδιαφερομένων συναδέλφων αλλά και της διαμόρφωσης των καλύτερων εφικτών προοπτικών αξιοποίησής της στα πεδία της εργασίας, της εκπαίδευσης και της σύγχρονης επικοινωνίας τους.
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, κατά την επιλογή των σπουδαστών του.
Περιγραφή και Θεματολογία
Τα μοντέλα οργάνωσης και λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ειδικά, και των επιχειρήσεων γενικότερα, έχουν αλλάξει δομικά και ψηφιοποιηθεί, εντονότερα μάλιστα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Η εξ αποστάσεως εργασία, εκπαίδευση και επικοινωνία αποτελούν πλέον συνήθεις πρακτικές των επιχειρήσεων, όπως επίσης οι εφαρμογές digital operations, e-commerce και e-sales. Ειδικά στην ασφαλιστική αγορά μας, αναπτύσσονται και πολλαπλασιάζονται εφαρμογές και πλατφόρμες insurance aggregators, αλγοριθμικές εφαρμογές και πλατφόρμες risk underwriting, αλλά και αντίστοιχες πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Προς την ίδια κατεύθυνση, ψηφιοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες έκδοσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων, αναγγελίας ζημιών, υπολογισμού και καταβολής των αναλογουσών αποζημιώσεων. Μάλιστα, η επιταχυνόμενη είσοδος της τεχνητής νοημοσύνης, AI, αναμένεται να επιφέρει περαιτέρω θετικές αλλαγές και δυνατότητες στο ψηφιακό μοντέλο οργάνωσης, λειτουργίας και εργασίας των επιχειρήσεων γενικά, και των επιχειρήσεων της ασφαλιστικής αγοράς μας, ειδικότερα.
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ψηφιακού Μετασχηματισμού Επιχειρήσεων και Εργασιών Digital Business, Digital Marketing, e–Sales, Social Media and Communications, του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, διάρκειας οκτώ (8) διδακτικών ωρών, επισκοπεί τις προαναφερόμενες εξελίξεις, διεισδύει στο περιεχόμενο και στις επιδράσεις τους στις επιχειρήσεις της αγοράς μας και τις αναπτύσσει αναλυτικά, στο πλαίσιο των ακόλουθων θεματικών ενοτήτων:
α. Ο εξελισσόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων και των μοντέλων οργάνωσης, λειτουργίας και εργασίας τους.
β. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και εργασιών.
- Το νέο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας, εκπαίδευσης, επικοινωνίας και συναλλαγών
- Οι απαιτούμενες ψηφιακές και ήπιες δεξιότητες των σύγχρονων στελεχών ασφαλιστικών επιχειρήσεων
- Ψηφιοποίηση και νέα στοιχεία στην κουλτούρα εργασίας
- Θετικές επιδράσεις στην απόδοση και στην εξέλιξη των σύγχρονων στελεχών ασφαλιστικών επιχειρήσεων
γ. The new digital marketing concept
- Το ψηφιακό περιβάλλον ανάπτυξης marketing και επικοινωνίας
- Το νέο digital marketing mix
- Ειδικά θέματα branding και positioning ασφαλιστικών προϊόντων στον κυβερνοχώρο
- Internet communications και social media
- Εφαρμογές digital marketing, ανάπτυξη και αξιολόγηση
δ. Μοντέλα digital business και e-sales
- Το μοντέλο B2B σε περιβάλλον online
- Το μοντέλο B2C σε περιβάλλον online
- Η αντίληψη του ψηφιακού πελάτη μας και τα ψηφιακά «εργαλεία» προσέγγισής του
ε. Customer Service Experience, social media και ψηφιακή επικοινωνία
- Από τους phygital customers του παρόντος στους netizens του μέλλοντος
- Ψηφιακές υποδομές customer service excellence
- Ψηφιακά μοντέλα οργάνωσης της εξυπηρέτησης πελατών και επιδράσεις στην πιστότητα (loyalty) και στην ανάπτυξη πελατολογίων
στ. Τεχνητή νοημοσύνη, AI, και προοπτικές
- Στις συστημικές εργασίες (operations) των επιχειρήσεων
- Στις λειτουργίες marketing και πωλήσεων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων
- Στις υποδομές εργασίας και στην απόδοση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
Εντός της συστηματικής προσέγγισης του θέματος, που είναι αναγκαία προκειμένου να ορισθούν τα προαναφερόμενα σημεία ενδιαφέροντος και οι συνιστώσες τους, έμφαση θα δοθεί σε επιλεγμένα case studies, σε επιδραστικά workshops, σε διαδραστικά role plays και στην παρουσίαση της συγκροτημένης εμπειρίας, ώστε το εκπαιδευτικό κοινό να μπορεί πλέον να αντιλαμβάνεται άριστα και κατά τρόπον αξιοποιήσιμο το συνολικό πλαίσιο του θεματικού αντικειμένου και τα οφέλη που απορρέουν από την κατανόηση και την εφαρμογή του.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο απευθύνεται σε:
α. Όλες και όλους τους συναδέλφους, διοικητικά στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, από κοινού, που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τις ραγδαίες εξελίξεις ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και των εργασιών τους, τόσο στο συνολικό εύρος τους, όσο και, ειδικότερα, στους τομείς digital business, digital marketing, e-sales, digital communications και customer service experience.
β. Στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών και εταιρειών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, που επιθυμούν να ισχυροποιήσουν την ιδιότητα αντίληψης των ψηφιακών αλλαγών που σημειώνονται στο επιχειρησιακό και εργασιακό περιβάλλον τους, να επιδρούν θετικά και αποδοτικά σε αυτές, να τις αξιοποιούν και να διαμορφώνουν αποτελεσματικά συστήματα και τρόπους σύγχρονης οργάνωσης της εργασίας τους, στο νέο ψηφιακό περιβάλλον των επιχειρήσεών τους.
γ. Στελέχη που αναγνωρίζουν τις επιδράσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού επιχειρήσεων και εργασιών ως πολύ σημαντικές στην επαγγελματική εξέλιξή τους, στην καριέρα τους και στα group dynamics του εργασιακού και του ευρύτερου επιχειρησιακού περιβάλλοντός τους.
δ. Ειδικότερα, στελέχη των Διευθύνσεων Προσωπικού, Πωλήσεων, Marketing, Εκπαίδευσης, Ομαδικών Ασφαλίσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Operations, που εκτιμούν την ψηφιακή αλλαγή ως ισχυρό μοχλό ανάπτυξής τους και διαμόρφωσης συνθηκών προόδου των επιχειρήσεών τους και των τομέων ευθύνης τους.
ε. Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την ψηφιακή τεχνογνωσία που διαθέτουν, ειδικά επί των τομέων, digital business, digital marketing, e-sales, social media and communications, έτσι ώστε να αντιλαμβάνονται πληρέστερα το νέο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας τους και να αξιοποιούν τις μεγάλες δυνατότητές του, προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης αποδοτικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους, προς τον σκοπό επαύξησης της ανταγωνιστικότητάς τους και της μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων πωλήσεών τους.
στ. Στελέχη Τραπεζών και άλλων επιχειρήσεων και οργανισμών, που επίσης αναγνωρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εισαγωγή καινοτομιών ως ισχυρές δυνάμεις προόδου τους και θετικής επίδρασής τους στο εργασιακό και επιχειρησιακό περιβάλλον τους.
ζ. Όσες και όσους εργαζομένους αξιολογούν το θεματικό αντικείμενο του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου ως παράγοντος προόδου και εξέλιξής τους σε ελκυστικούς τομείς των επιχειρήσεών τους και της αγοράς εργασίας, ευρύτερα.
η. Φοιτητές και νέους πτυχιούχους, που επιθυμούν να διασυνδεθούν με σύγχρονα ψηφιακά περιβάλλοντα εργασίας και περιβάλλοντα επιχειρήσεων του ενδιαφέροντός τους.
Στόχοι Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο έχει τους ακόλουθους κύριους στόχους:
- Να εισαγάγει το εκπαιδευτικό κοινό στις βασικές συνιστώσες του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και των εργασιών τους.
- Να αναλύσει το νέο ψηφιακό περιβάλλον οργάνωσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων και του ανθρώπινου δυναμικού τους.
- Να παρουσιάσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό βασικών τομέων εργασίας του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων.
- Να εξειδικεύσει την προαναφερόμενη ανάλυση στους τομείς digital business, digital marketing, e-sales, internet media and communications των επιχειρήσεων.
- Να παρουσιάσει τις προβλεπόμενες επιδράσεις της τεχνητής νοημοσύνης, AI, στην οργάνωση, στις λειτουργίες και στις εργασίες των επιχειρήσεων και του ανθρώπινου δυναμικού τους.
Θεμελιώδης σκοπός των ανωτέρω σημείων είναι η ουσιαστική συμβολή στην ψηφιακή τεχνογνωσία του εκπαιδευτικού κοινού και η αξιοποίησή της προς την κατεύθυνση της απόδοσης της εργασίας και της περαιτέρω ανάπτυξης των δεικτών προόδου των επιχειρήσεων και των ανθρώπινων πόρων τους.
Εκπαιδευτικές Σημειώσεις
Οι συμμετέχοντες στο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα έχουν χρηστική και αξιοποιήσιμη πρόσβαση σε πλήρες σετ αναλυτικών σημειώσεων και παρουσιάσεων, ανηρτημένων στην ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ινστιτούτου.
Εισηγητής Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου
Ο Δρ Δαμιανός Γιαννάκης, Associate Professor of Marketing and Communications στο Hellenic American University και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Πωλήσεων του Πανεπιστημίου, με ολοκληρωμένες διδακτορικές και μεταπτυχιακές σπουδές marketing στο Πανεπιστήμιο Strathclyde University της Σκωτίας, εμφανίζει εξαιρετική ισορροπία ακαδημαϊκής και επαγγελματικής εμπειρίας στους τομείς marketing, επικοινωνίας, διοίκησης πωλήσεων, ασφαλιστικών εργασιών και asset management, καθώς έχει διατελέσει σε σημαντικές ακαδημαϊκές και επιχειρησιακές θέσεις υψηλής ευθύνης. Μέλος ακαδημαϊκών επιτροπών και με εμπειρίες σε μεγάλους ασφαλιστικούς και χρηματιστηριακούς οργανισμούς, ο Δρ Γιαννάκης διαθέτει διεθνείς παραστάσεις και αξιοπρόσεκτη εξειδίκευση στους προαναφερόμενους τομείς του επιστημονικού, διδακτικού και ερευνητικού ενδιαφέροντός του.
Κόστος Συμμετοχής
Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ
- εξατομικευμένες συμμετοχές: €100
- πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €70 ανά συμμετοχή
Εταιρείες – μη Μέλη ΕΙΑΣ
- εξατομικευμένες συμμετοχές: €130
- πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €100 ανά συμμετοχή
Μέλη ΕΙΑS ALUMNI SOCIETY
- εξατομικευμένες συμμετοχές: €50
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη, 28 Μαΐου 2024.
Το ανωτέρω Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε περιβάλλον σύγχρονης ψηφιακής εκπαίδευσης, webinar, και φυσικής τάξης στις εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).
ΦΟΡΟΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ
Eιδικά για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικές δαπάνες φοροεκπίπτουν.
Τώρα και σε περιβάλλον webinar
Η διαδικτυακή παρακολούθηση του σεμιναρίου προϋποθέτει: γραμμή ADSL με ταχύτητα ανώτερη των 2 Mbps, μέσω Η/Υ ή άλλης φορητής συσκευής και σύγχρονο Η/Υ με μοντέρνο Internet browser (τελευταίες εκδόσεις Mozilla, Chrome, Edge, Safari). Προτείνεται να συνδεθείτε από δίκτυο που δεν έχει περιορισμούς στην πρόσβαση ιστοσελίδων όπως συνήθως γίνεται σε εταιρικά περιβάλλοντα.
Δυνατότητα Διεξαγωγής σε Ενδοεπιχειρησιακό Περιβάλλον
Το σεμινάριο μπορεί να διεξαχθεί και σε ενδοεπιχειρησιακό περιβάλλον ενδιαφερομένων Εταιρειών, αρκεί ο αριθμός των συμμετοχών να το επιτρέπει.